Πάρτυ στο ΚΑΠΑΝΙ για τη δημιουργία του λογότυπου της αγοράς με πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ και σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου και τοπικούς φορείς της Θεσσαλονίκης 08/01/2017
Με τετράωρο πάρτυ απο τις 1:00μ.μ.έως τις 5:00μ.μ. με κρασί, μεζέ, μουσικής και δώρα και πολλούς επισκέπτες γιορτάστηκε η δημιουργία του λογότυπου για την ενιαία ταυτότητα της αγοράς ''ΚΑΠΑΝΙ''.
Το πάρτυ διοργανώθηκε την Πέμπτη 5/1/2017 με πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ και του Συλλόγου Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου σε συνεργασία το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity Platform και είχε στόχο την περαιτέρω προβολή και προώθησης της αγοράς ΄'ΚΑΠΑΝΙ''. Μάλιστα όσοι παρευρέθηκαν, είχαν τη δυνατότητα να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήση της εφαρμογής Bubbllz και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς.
Το λογότυπο συνδυάζει και ταυτόχρονα αναδεικνύει την ιστορική αξία της αγοράς, το έντονο πολιστικό της αποτύπωμα και την επιχειρηματική δραστηριότητα που συντελείται μέσα σε αυτήν.
Ήδη, στο πλαίσιο των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, οι επισκέπτες στο Καπάνι είχαν την ευκαιρία να δούν την τοποθέτηση σήμανσης με το λογότυπο της αγοράς στις εισόδους και σε κεντρικά της σημεία, ενώ περίπου 80.000 σακούλες με το λογότυπο διανεμήθηκαν στα καταστήματα για να δοθούν σε όσους επισκέπτονται το ΚΑΠΑΝΙ για τα ψώνια τους.
Υπενθυμίζεται ότι, η πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ για τη δημιουργία κοινής ταυτότητας στο ΚΑΠΑΝΙ υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ''Design for Europe'' της ΕΕ ενώ η υλοποίηση των συγκεκριμένων ενεργειών προβολής έγινε με τη χρήση της μεθοδολογίας του σχεδιασμού (design) και με την ενεργό συμμετοχή των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο ΚΑΠΑΝΙ.
Φωτογραφικό Οδοιπορικό δημιουργίας λογότυπου (11/2016-1/2017)
Συνεντεύξεις-Δηλώσεις (21/12/2016-5/1/2017)
Ρεπορτάζ ΜΜΕ για την πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ